De huurders van Woonpartners Midden-Holland die in een flat wonen met een lift krijgen meer service, eenduidige richtlijnen en vaste contactpersonen. De spreek-luister verbindingen worden per 1 juli overgezet zodat er altijd hulp beschikbaar is als er een storing optreedt. Daarnaast brengen we het nieuwe telefoonnummer voor contact met een sticker aan bij en in elke lift.
Maandag 24 juni ondertekende René Mascini, directeur-bestuurder van Woonpartners Midden-Holland het contract met Marco Schoen, directeur van Premium Loka Liften. Dit is het resultaat van een onderhandelingstraject met bestaande en nieuwe aanbieders voor het onderhoud van 80 liftinstallaties in het bezit van Woonpartners.
Met deze nieuwe overeenkomst biedt Woonpartners een verbetering in haar dienstverlening. De inspanningsverplichting van de leverancier is veel uitgebreider en voor de medewerkers zijn er minder administratieve handelingen. De overgang naar de nieuwe leverancier gebeurt gefaseerd. Per 1 juli krijgen 31 liftinstallaties al te maken met de nieuwe service. Later in het jaar lopen de andere contracten af en gaan ook deze complexen over naar Premium Loka Liften.
“We hadden wel acht verschillende contracten. Die dateren vanuit fusies en zijn telkens overgenomen. In de loop van de jaren waren er met elke partij andere afspraken. Dat hebben we nu opgelost door alle liftinstallaties bij één partij onder te brengen. De monteurs Hebben een eigen wijk en zijn zo op de hoogte van de techniek en de locatie. Dat bevordert de snelheid als er onverhoopt toch iemand uit de lift gehaald moet worden. Die tijd willen we zo kort mogelijk houden.” aldus Lesia Kovtun, manager vastgoedonderhoud.
Speerpunten 2019
Een van de speerpunten uit het activiteitenprogramma voor 2019 van Woonpartners is een efficiëntere bedrijfsvoering. Dat zou moeten leiden tot gestructureerde werkzaamheden voor de medewerkers en een duidelijk beleid voor de leveranciers.
Op gebied van liftonderhoud zijn de contracten aangepast. Begin juni is er ook al een soortgelijk contract getekend voor rioolwerkzaamheden. In de nabije toekomst gaat Woonpartners aan de slag met de contracten voor de hydrofoorinstallaties en automatische deuren en deurdrangers.
Heeft u lokaal nieuws uit Gouda of omgeving?
Mail het ons via redactie@degouda.nl
Download nu deGouda App voor iOS en Android
24-06-2019 16:15