Op zaterdag 6 oktober staan er 100 Campina-melkveehouders klaar in supermarkten van Albert Heijn om consumenten te laten zien waar Campina-melk vandaan komt. Met een interactief melkpak nemen de melkveehouders het winkelend publiek mee in hun wereld en vertellen zij het verhaal van ‘gras tot glas’.
Het interactieve melkpak prikkelt alle zintuigen van het winkelend publiek: de consument kan bijvoorbeeld koeienvoer voelen, koeien horen en Campina kwark proeven. Op deze manier gaan de Campina-boeren het gesprek aan en vertellen zij de consument over zuivelproducten en de passie waarmee zij hun bedrijf runnen.
Samenwerking met Dutch Agri Food Week
Deze landelijke ‘Boer op de Vloer’ actie maakt onderdeel uit van Dutch Agri Food Week. Zowel FrieslandCampina als Albert Heijn zijn trotse partners van dit initiatief. Van 5 tot en met 16 oktober staat in heel Nederland voedsel, voedselinnovatie en voedselproductie centraal tijdens de vierde editie van Dutch Agri Food Week. Boeren, ondernemers uit toeleverende en verwerkende industrie, retail, overheid en wetenschappers laten zien hoe zij werken aan veilig en gezond voedsel voor onszelf en voor straks 9 miljard mensen wereldwijd. Het doel van de week is om aandacht te besteden aan innovaties, kennis te delen en vooral ook om te genieten van gezonde voeding.
Stel je vraag en kom proeven
Benieuwd in welke supermarkt bij jou in de buurt een Campina-boer te vinden is? Kijk dan op www.campina.nl/boeropdevloer. In Gouda gaat het om de Albert Heijn aan Lekkenburg 3.
Heeft u lokaal nieuws uit Gouda of omgeving?
Mail het ons via redactie@degouda.nl
Download nu deGouda App voor iOS en Android
21-09-2018 15:57