Schoonhoven komt met eigen glossy

Begin december verschijnt Schoonhovens eerste eigen glossy: het Zilverstad Magazine.
De inhoud van deze glossy laat zien wat Schoonhoven in huis heeft: het goud- en zilverambacht, culturele activiteiten, evenementen, de historische binnenstad, het aantrekkelijke werkklimaat, aantrekkelijke en duurzame bedrijvenparken, het winkelaanbod, de kwaliteit van wonen en meer.

Het Zilverstad Magazine is een initiatief van Citymanagement Schoonhoven en wordt ondersteund door de besturen van de Ondernemerskring, Winkeliersvereniging, Horecavereniging en het Goud- en Zilversmidsgilde.
Ondernemers uit Schoonhoven worden komende weken benaderd om deel te nemen aan de glossy.

Het Zilverstad Magazine krijgt een oplage van 30.000 stuks. De 1e uitgave wordt begin december huis-aan-huis verspreid in de gehele -aanstaande- gemeente Krimpenerwaard en andere naastgelegen plaatsen rondom Schoonhoven.

Met de aanstaande fusie van vijf gemeenten tot Gemeente Krimpenerwaard is het einde van gemeente Schoonhoven in zicht. Wat blijft, is Schoonhoven Zilverstad: een unieke plaats gelegen aan de rand van de nieuwe gemeente. Met de uitgave van een nieuw Zilverstad Magazine wil Citymanagement Schoonhoven alle inwoners van de nieuwe gemeente Krimpenerwaard kennis laten maken met al het bijzonders dat Schoonhoven te bieden heeft.