Schoonhoven lanceert zijn eerste eigen Glossy

Maandag 1 december heeft burgemeester Bonthuis van Schoonhoven het eerste exemplaar van het Zilverstad Magazine in ontvangst genomen. Hij ontving Schoonhovens eerste glossy uit handen van citymanager Corné van Roest, in bijzijn van veel ondernemers uit de zilverstad.

De inhoud van de glossy laat zien wat Schoonhoven in huis heeft: het goud- en zilverambacht, culturele activiteiten, evenementen, de historische binnenstad, het aantrekkelijke werkklimaat, duurzame bedrijvenparken, het winkelaanbod, de kwaliteit van wonen en meer. Het Zilverstad Magazine heeft een oplage van 31.000 stuks en wordt deze week huis-aan-huis verspreid in de gehele -aanstaande- gemeente Krimpenerwaard en andere naastgelegen plaatsen rondom Schoonhoven.

Burgemeester Bonthuis: “Met de aanstaande fusie van vijf gemeenten tot gemeente Krimpenerwaard is het einde van gemeente Schoonhoven in zicht. Wat blijft, is Schoonhoven Zilverstad: een unieke plaats gelegen aan de rand van de nieuwe gemeente. Inwoners en bedrijven blijven zich inzetten om de mooie oude zilverstad sprankelend en aantrekkelijk te houden voor alle inwoners van de Krimpenerwaard en daarbuiten. En zo’n Zilverstad verdient een glanzend magazine.”

Het Zilverstad Magazine is een initiatief van Citymanagement Schoonhoven en mede mogelijk gemaakt door het Ondernemersfonds Schoonhoven, de gemeente Schoonhoven en alle enthousiaste ondernemers. Hans de Wit, voorzitter van het Ondernemersfonds: “Een ondernemersfonds dwingt tot samenwerken. Het levert mooie, nieuwe initiatieven op die de bedrijvigheid bevorderen”. Corné van Roest: “Een samenwerking die glans geeft aan de stadsmarketing van Schoonhoven Zilverstad!”